Zomer favorieten

Ik houd van de zomer! En dan vooral van de lekker luchtige en kleurrijke kleding die je dan eindelijk uit de kast kan halen. Ik laat graag zien wat mijn meest geliefde zomer items waren van deze zomer.


Allereerst mijn twee simpele jurkjes van de H&M. Ze vallen lekker los om je lichaam, waardoor het niet te warm was. De gaten voor de mouwen zijn erg groot en ook de hals valt erg laag waardoor je er wel een top of bandeau bh onderaan moest. Deze droeg ik overdag of over mijn bikini.
Mijn doorschijnende top met print. Deze droeg ik op vakantie vaak met een bandeau bh eronder, heerlijk luchtig. Hij komt van een winkeltje in Wageningen, maar mijn zusje had hem in Den Bosch ook gevonden in een apart winkeltje.
Ook deze top is doorschijnend en loopt subtiel over van roze naar wit en turquoise. Deze komt wederom van een winkeltje in Wageningen, net als de top hierboven. Dit droeg ik op vakantie ook met een witte bandeau bh eronder.
Deze sleehakken kocht ik in Lloret de Mar en ik ben er sindsdien helemaal gek op. Wanneer het weer het toe laat en mijn voeten het aankunnen, trek ik ze aan. Ze zitten zo fijn dat ik er zelfs een hele dag op kan winkelen.
Er zijn twee shorts die ik veel heb gedragen deze zomer, dat zijn mijn spijkershort met Amerikaans detail van pailletten op de kontzak en onderstaande fel oranje short die ik kocht in Lloret de Mar. Deze heb ik veel gedragen in combinatie met de bovenstaande shirts.

Dan mijn bikini die ik nieuw had gekocht dit jaar van de Primark. Een gestreepte bikini met bandeautop. Deze werd helaas snel vies van mijn zonnebrand die extra bronzer bevatte (oeps!).
Wanneer het net iets afkoelde droeg ik vaak deze driekwart blazer van de H&M. Een erg mooie mint-kleur die mij goed staat.
De blazer droeg ik vaak in combinatie met deze gouden ketting van de H&M. De ketting combineerde ik ook graag met de twee jurkjes uit deze post. Ik had nog geen gouden ketting, en deze maakte deze mijn outfit net af.