Verjaardags armbandjes!

Sinds ik bij youtubers Fleur de Force en MissGlamorazzi de rose gold accessoires zag was ik helemaal verkocht. Rose gold is een brons achtige kleur, die je op het moment veel terug ziet in accessoires. Voor mijn verjaardag vroeg ik aan mijn jaarclub dit armbandje in het rose gold. Lees verder om meer te zien!

Het armbandje had ik gezien bij de Lucardi en was toevallig in de aanbieding! Hij is er in 4 kleuren, namelijk zilver (rodium), goud, zwart en natuurlijk rose gold. Ik vind het erg leuk staan wanneer je de gouden, zilveren en rose gold bij elkaar aan doet. Mijn jaarclub vond de armband zo leuk dat we besloten om de zilveren als 21-diner cadeau te doen. En omdat ik al 21 ben (inmiddels net 22), kreeg ik deze er dus ook bij.


De armbandje sluiten door een magneet. Uiteraard ging ik eerst naar de winkel om te kijken of de magneet wel sterk genoeg was, zodat je hem niet snel kwijt raakt. Ik ben erg blij met mijn cadeautjes! Inmiddels zijn de armbandjes niet meer in de aanbieding en kosten ze nu 59,99 euro per stuk. Vind je ze erg leuk maar zonde om er zoveel geld aan uit te geven, kijk dan eens op Iwantthatmusthave.nl, hier vind je ze alle drie voor maar 12,95.