OPI ds Reserve!

Mijn tweede bestelling vanuit Amerika is inmiddels aangekomen en ging net zo snel als de vorige keer toen ik mijn holografische OPI Sapphire bestelde (lees hier). Deze keer had ik 3 maal OPI Reserve besteld van de Designer Series. Het is een licht roze kleur met diamant glitters die een heel ander effect hebben dan de normale glitterlakjes. Wanneer er namelijk licht op valt lijkt het wel 3D te zijn, want van alle kanten zie je het glitteren! (Het is moeilijk om daar een goede foto van te maken).
Ik heb er met de girlsnight ook al een mooie creatie mee kunnen maken. Voor deze creatie gebruikte ik ook mijn Dashica image plate (zie hier)
Normaal kosten de Designer Series lakjes 19.95 áls je ze al kunt vinden, want er zijn maar een beperkt aantal verkoopadressen van deze speciale serie. Zoals ik al zei heb ik er 2 extra gekocht die ik bij deze wil aanbieden voor 14,- euro. Dat is dus voor de prijs van een normale OPI nagellak. Als je interesse hebt laat dan een berichtje achter dan neem ik contact met je op.