Nieuw jasje & mooie foto's!

Nee helaas geen nieuwe voorjaarsjas voor mij. Het is mijn blog die ik in een nieuw jasje heb gestoken. Ik wilde hem graag iets meer personaliseren omdat ik eerst een standaard design had gekozen. Ik was dat standaard design al een tijdje zat. Het nieuwe design is niet heel spectaculair met allerlei toeters en bellen, maar rustig met mooie kleuren (roze!!!). Het kostte wel heel wat moeite om iets leuks te zoeken en het helemaal naar mijn smaak te installeren maar nu heb ik ook wat.

Daarnaast is vandaag een lief vriendinnetje langs gekomen om voor mij foto's te maken met haar supersonische camera. Ik maak normaal de foto's met mijn iPhone-camera, die voor een telefoon camera echt wel goed is, maar deze foto's zijn lang niet zo mooi als foto's met een spiegelreflex. Er komen eerst nog een paar artikelen met iPhone foto's en hopelijk zie je daarna verschil in mijn nieuwe artikelen. ^^