Skyscraper

De creatie die ik in deze post zal laten zien is er een waar ik zelf heel trots op ben! Eindelijk heb ik dan een keer een mooie gradient nail gemaakt. Voor de mensen die niet weten wat dit betekent, bij een gradient nail lopen verschillende kleuren mooi in elkaar over. In mijn creatie heb ik gekozen voor een parelachtige witte kleur als basis. Hier heb ik vervolgens een heel licht laagje van Skyscraper overheen gedaan, die net niet helemaal onderaan begint. Daarna heb ik nog een laag gedaan, maar dan alleen op de top van de nagel, hierdoor werd de kleur ook dikker en bleven er meer glitters zitten. Vervolgens wilde ik er nog wat extra glitter aan toevoegen, dit zijn de grote zilveren glitters die je ziet. Ik zal zeker vaker proberen gradient nails te maken. Het is niet makkelijk maar als het lukt is het resultaat wel fantastisch. Vanwege de glitters en glans was het heel moeilijk een mooie foto te maken die het reeƫle beeld laten zien.

Voor deze creactie zijn gebruikt:
- 103 Miss Helen (witte parelkleur)
-
Skyscraper China Glaze
- Julia Essence van de twins collectie, glitter topper